Select Page

Kako i zašto treba da prikupljate utiske svojih kupaca

by | Mar 10, 2023 | Transkripcija, Video

Uspešne priče vaših kupaca i klijenata govori potencijalnom klijentu o koristima koje je dobio od proizvoda ili usluge vaše kompanije. Te uspešne priče moge se naći u različitim formatima, od kojih su najčešće studije slučaja, koje se mogu naći ili kao stranica na veb sajtu kompanije ili kao dokument, kao i recenzije i preporuke tj. testimonijali. Ubedljiva priča omogućava klijentu da vizualizuje i svoj uspeh kao i da se stavi u cipele potrošača i klijenata koji su imali pozitivno iskustvo sa vašim proizvodom i uslugama.

Kreiranje zanimljive priče vaših zadovoljnih klijenata

Proces prikupljanja priča o uspehu kupaca je sledeći:

1. Izaberite pravog kupca

Potražite kupca koji ima jedinstven problem koji bi vaša firma moglo da reši. Što su više uključeni sa vama od početka, veća je verovatnoća da će vam pružiti više detalja. Prioritet treba dati dugoročnim klijentima ili povratnicima koji mogu da govore o većem i dužem iskustvu u radu sa vama.

2. Tražite odobrenje

Dobijanje idealnih kupaca za vaše uspešne priče najbolje je uraditi kroz postojeću ličnu interakciju, tj. kada vam se kupac obrati. Zato redovno komunicirate sa klijentima, pa kada neko od njih izrazi svoje zadovoljstvo, to je zeleno svetlo da tražite prepruku, recenziju, studiju slučaja.

3. Obavite intervju sa pričom o uspehu klijenta

Napravite jedinstven skup pitanja za intervju za svakog kupca.

Osnovne ključne tačke za taj intervju su:

  • Osnovne informacije o klijentima i korporativnim ciljevima,
  • Problemi sa kojima se klijent suočava,
  • Kako im je vaš proizvod ili usluga pomogao u postizanju ciljeva ili rešavanju problema i
  • Prednosti i rezultati koje je ostvario koristeći vaše proizvode ili usluge.

4. Obezbedite transkripciju intervjua

Kada vodite intervju, umesto popunjavanja obrasca – ankete, imate priliku da postavite dodatna pitanja koja se bave oblastima koja bi mogla biti zanemarena u obrascu. Preporučuje se da se ceo intervju snimi i transkribuje kako biste dobili bolji i dublji uvid.

5. Napišite i objavite priču

Evo primera strukture koju možete da koristite:

  • Odličan naslov koji izražava vrednost vašeg proizvoda ili usluge,
  • Citat kupca koji se ističe (i, naravno, citati u celini!),
  • Pregled poslovanja klijenta,
  • Deo o poteškoćama sa kojima se suočavao,
  • Segment u kojem opisuju svoje iskustvo sa vašim proizvodom ili uslugom,
  • Fotografija ili video snimak na kojima koristi vaš proizvod ili uslugu i
  • Moćan poziv na akciju (može biti u obliku ponude kupaca).

6. Delite i promovišete svoje priče o uspehu vaših klijenata

Društvene mreže su najočigledniji put promocije, veb sajt je obavezan, razni oblici video platformi. Zapravo, objavite priče gde god delite svoj sadržaj, označite kupce kako bi mogli da ga dele po mrežama i odgovorite na sve komentare. Možete da uradite istu stvar u imejlovima tako što ćete je uključiti u odgovarajuću imejl marketinšku kampanju.

Prednosti uspešnih priča kupaca

Evo zašto su priče o uspehu klijenata toliko vredne za vašu kompaniju:

  • Priče kupaca smanjuju troškove i vreme informisanja vaših potencijalnim klijentima: Davanje potencijalnim klijentima pristup stvarnim studijama slučaja klijenata može im uštedeti sate ili dane provedene u traženju referenci, istraživanju proizvoda konkurenata ili traženju izjava na internetu. Prave priče klijenata skraćuju proces procene i povećavaju šanse za prodaju
  • Ove priče izazivaju empatiju kod kupaca: Kupci žele da znaju da je vaše rešenje obezbedilo povraćaj ulaganja za druge poput njih. Na taj način iz prve ruke omogućavaju potencijalnim kupcima da uđu u cipele stvarnog kupca
  • Priče kupaca pomažu u izgradnji odnosa sa ambasadorima i zagovornicima vašeg brenda: Kupci mogu uspostaviti i proširiti svoj profesionalni brend tako što će ih predstaviti u pričama o uspehu radeći sa vama. Dozvolite im da svoje znanje i razmišljanje podele sa svojim kolegama. To je scenario koji je win-win kombinacija, jer su na dobitku i vaša organizacija i vaš kupca.

Marija Trifunović

Transcriptionist

🧾 Transcription Services

error: Content is protected !!