U tekstu i podkastima pisala sam o tome kako vam transkripcija može pomoći da dođete do šire publike, ali osim toga, pisani sadržaj iz vašeg podkasta može vam biti od koristi i kada ga postavite na svoj sajt, a evo i kako.
Dva najbitnija načina su:
1. Kreiranje originalnog SEO sadržaj
Google daje visoko rangiranje u pretrazi originalnom, jedinstvenom, relevantnom i korisnom sadržaju, što je upravo ono što transkript može biti. Zato je jedan od načina kako da se bolje rangirate u pretraživačima uz pomoć SEO (Search Engine Optimization) je baš kroz pisani sadržaj iz vašeg podkasta, jer Google pretražuju sajtove i određuje vrednost sajta tražeći određene ključne reči, ključne fraze i pojmove. Dakle, da biste stekli visoku vidljivost u rezultatima pretrage, važno je doneti sveže ideje i priče na internet. Efikasna optimizacija pretraživača (SEO) naglašava šta Google algoritmi nagrađuju na osnovu onoga što ljudi pretražuju.
2. Višenamenska upotreba veb sadržaja
Transkript ne mora da služi samo jednoj svrsi. Može biti višenamenski i prenamenjen na različite načine. Možete objaviti odlomke za jedan transkript na više potpuno različitih veb stranica tako što ćete izgraditi zanimljive priče iz malih delova teksta. Svaki deo vašeg transkripta može se koristiti u kreiranju sadržaja za različite svrhe, kao što su njuzleteri, e-knjige, prezentacije i studije slučaja. Možete ih čak koristiti u infografičkom i prezentacijama zajedno sa statistikom i slikama.
Transkript podkasta je koristan za prikaz vaše stručnosti, a tu stručnost možete prikažete tako što ćete da preuzmete delove iz snimka i da ih delite preko društvenih mreža, blogova na sajtu…U osnovi, svaki transkript postaje referenca za razne druge vrste sadržaja.
Ovo su samo dva od brojnih razloga zašto je korisno da transkribujete svoj podkast sadržaj i iskoristite ga na najbolji mogući način.